andrei gindac cenusareasa 11 1

[vc_row css=”.vc_custom_1507010704280{padding-top: 20px !important;padding-right: 10px !important;padding-bottom: 20px !important;padding-left: 10px !important;background-color: #f4f4f4 !important;}”][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text el_class=”despretext” css=”.vc_custom_1515156805351{margin-bottom: 10px !important;}”]After Fraţii Grimm and Charles Perrault

Directed by: Silviu Purcărete

Scenography: Carmen și Gheorghe Rasovszky

Music: Gioacchino Rossini

Photo: Andrei Gîndac

Audience: 4+

60 min

Cast: Cristina Roșiianu, Mariana Zaharia, Lili Gavrilescu/Eugenia Barbu, Daniel Stanciu, Grațiela Ene

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_gallery type=”flexslider_slide” interval=”5″ images=”9691,9692,9693,9694,9695,9696,9697,9698,9699,9700″ img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_separator color=”chino” border_width=”2″ style=”solid” css=”.vc_custom_1507010725728{margin-top: 20px !important;margin-bottom: 20px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1515147903743{margin-top: 20px !important;}” el_class=”despretext”]This text is not a simple transposition of the well-known story of “Cinderella”, but a creation of the director, that is an ironic and tender commentary of the well-known events. An adiacent world of the characters (the spider, the mosquito, the mice’s family which releases, in fact, the story as theatre in theatre), the characters itself (created on the plastic principle of the porcelain puppets of the 19th century), the music written by Rossini, give the humor, the warmth and the beauty of the performance made for children and not only for them.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1507013875459{background-color: #f4f4f4 !important;}”][vc_column][ult_tab_element tab_style=”Style_2″ tab_hover_title_color=”#ffffff” tab_hover_background_color=”#0088cc” acttab_background=”#0088cc” tabs_border_radius=”0″ enable_bg_color=”#ffffff” resp_type=”Accordion”][single_tab icon=”Defaults-youtube-play” title=”TRAILER” tab_id=”a6db5fc8-f5e0-1″][vc_video link=”https://youtu.be/fpkHpNJZQZs”][/single_tab][single_tab icon=”Defaults-trophy” title=”PREMII, FESTIVALURI, TURNEE” tab_id=”16af8341-6c7a-10″][vc_column_text]

2011

7 mai – Gala Stefan Iordache, Editia I, Caracal

octombrie – Festivalul International al Teatrelor pentru Copii si Tineret – Iasi

2010

4 decembrie – Festivalul International al Teatrului de Animatie “Bucurii pentru copii. Spectacole de colectie”, Editia a VI-a, Bucuresti

2006

30 aprilie-6 mai – Festivalul Internaţional al Teatrelor de Păpuşi, ediţia a IX-a, Istanbul (Turcia).

Festivalul de Teatru “Poveşti pentru Copii şi Oameni mari”, ediţia I, Alba Iulia.

2000

turneu în Elveţia

1999

turneu în Franţa

1998

turneu în Franţa

1997

turneu în Franţa

1996

turneu în Franţa şi Elveţia

1994

Festivalul Internaţional de Copii, Irlanda (Dublin)

turneu în Irlanda şi Anglia (Sligo, Dundrum, Dalkey, Londonderry)

Zilele Culturii Româneşti, Egipt (Cairo)

1991

Festivalul Internaţional al Teatrelor de Păpuşi, Spania (Tolosa)1990

Festivalul de Operă, Germania (Dresda)

Festivalul Internaţional de Păpuşi, India (New Delhi)

Festivalul de Păpuşi, Constanţa

[/vc_column_text][/single_tab][single_tab icon=”Defaults-newspaper-o” title=”ÎN PRESĂ” tab_id=”1507013566242-2-2″][vc_column_text]„În conglomeratul de modalităţi şi mijloace stilistice extrem de diverse regizorul a asigurat o expresie teatral păpuşărească interesantă şi viabilă şi a demonstrat o deosebită grijă pentru echilibru şi măsură. […] Unul dintre meritele spectacolului aparţine artiştilor păpuşari, interpreţi situaţi, toţi, la mare înălţime profesională. Ei au adăugat lecţiei presupus cunoscute dinainte imagini inedite cu detalii demne de reţinut.” (Valeria DUCEA, „Teatrul azi”, nr. 5, 1990)

„Folosind tehnica tijelor ca procedeu de mânuire, acest spectacol este lipsit de morocăneală şi de recrearea unor virtuozităţi tehnice gratuite, iar povestea avansează ferm, fără acele meandre descriptive ce ar diminua pulsul narativ. Dinamismul poveştii nu intră în conflict cu grija pentru estetica reprezentării, personajele şi mişcarea decorurilor urmează cu exactitate ritmul muzicii lui Rossini reflectând minunatul efort, lipsit de orice dulcegărie al unui grup care îşi demonstrează măiestria. ŢĂNDĂRICĂ – o bucurie şi o lecţie. ” (R. SIGNES, „La Guja”, nr. 57, decembrie, 1991)

„Spectacolul este sofisticat şi inteligent pentru gusturile adulţilor şi puteţi aduce pe oricine pentru o seară de neuitat. Indiferent ce aţi face, nu lăsaţi ca > să treacă pe lângă Dvs.! Un spectacol cu adevărat magic, bun şi pentru cei tineri şi pentru cei în vârstă.” (“Sligo Weekender”, 23 septembrie 1994)

“Purcărete a creat o feerie cu păpuși cu chip de porţelan, cu oglinzi, cu o baghetă magică ce te poartă până la stele…” (Simona Chiţan, Adevărul)

Cenușăreasa a câștigat adeziunea totală a micilor spectatori (și nu numai a lor, ci și a părinţilor și bunicilor însoţitori) prin originalitatea transpunerii scenica, prin comentariul duios și,totodată ironic al cunoscutelor întamplări, prin valorile plastice ale păpușilor de porţelan și, nu în ultimul rând, prin muzica operei lui Rossini.” (Ștefan Oprea,Teatrul Azi)[/vc_column_text][/single_tab][/ult_tab_element][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1507010747039{margin-top: 20px !important;}”][vc_column][vc_column_text][events_list scope=’future’ tag=’cenusareasa’ limit=3 pagination=1 ajax=1 ][/events_list][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Scroll to Top